Kredinors integrasjon med Unit4

Sømløs og effektiv betalingsoppfølging. 

 

Ta kontakt med oss og bli kunde i dag

 

Slik fungerer integrasjonen

Integrasjonen med Kredinor er en filløsning som sikrer oppdatert reskontro hos oppdragsgiver, og oppdatert inkassosak. Med Kredinors inkassointegrasjon for Unit4 kan oppdragsgiver enkelt overføre fakturaer til inkasso og få oppdateringer fra Kredinor. Dette gir en effektiv og sikker løsning for betalingsoppfølging, som samtidig sikrer god oversikt.

Kredinor mottar oppdrag- og justeringsfiler fra oppdragsgiver. Kredinor returnerer fil til oppdragsgiver som inneholder kvittering, betaling og avslutning. Dette kan settes opp i én fil, eller tre forskjellige – avhengig av oppdragsgivers behov.

Fordeler for deg som kunde 

Fleksibilitet

Du kan skreddersy når og hvordan Kredinor starter betalingsoppfølging, tilpasset både privat- og bedriftskunder.

Automatisering

  • Betalingsoppfølging skjer automatisk, ubetalte fakturaer følges opp, og betalte fakturaer oppdateres løpende.
  • Alle innbetalinger som mottas fra Kredinor blir automatisk bokført ved innlesning.

Kontroll

  • Via Kredinor Online får du full oversikt over fakturaer.
  • Fakturastatusen oppdateres daglig direkte i Unit 4.

Implementering av integrasjonen

Implementering er rask og effektiv, og tar kun 1–2 uker.

Kredinor samarbeider med oppdragsgiver og systemleverandør med egen dedikert ressurs for en smidig oppstart.

Vil du vite mer om en eller flere av våre integrasjoner?

Fyll inn informasjonen i feltene nedenfor (org.nr og adresse legges automatisk inn). Vi tar kontakt i løpet av kort tid for en uforpliktende samtale. Dersom henvendelsen ikke gjelder for salgsavdelingen til Kredinor vil den ikke bli besvart. Trenger du hjelp til å løse en sak anbefaler vi at du benytter deg av våre selvbetjeningsmuligheter på «Min sider» på www.kredinor.no, der kan du også chatte med oss. *Alle felter må være utfylt.