Slik fungerer integrasjonen
Sammen med Unimicro har Kredinor laget en fullintegrert, API basert integrasjonsløsning mellom sky-ERP systemet Unimicro og Kredinors purre og inkassosystemer. Med Kredinors automatiserte inkassointegrasjon i Unimicro kan bedriften enkelt overføre ubetalte fakturaer til inkasso eller purring og følge opp direkte i Unimicro. Dette gir en effektiv og sikker løsning for betalingsoppfølging, som samtidig sikrer full oversikt.

Fordeler for deg som kunde
Implementering av integrasjonen
Implementering av løsningen tar kun et par minutter. Du registrerer deg som oppdragsgiver og aktiverer integrasjonen ihht ditt oppsett.
Alt du som kunde må gjøre er å følge disse enkle stegene:
- Informasjon: Gå til markedsplassen i Unimicro og søk opp Kredinor (har du allerede en avtale, logg inn i webportalen i et annet vindu). Klikk aktiver og gå til varslinger i Unimicro for å klikke på registreringslenken.
- Velg oppsett: Her velger du oppsett, om Kredinor starter med inkassovarsel eller selve inkassosaken. Du velger også enten full automatikk eller manuelt oppsett. Det er viktig at du velger korrekt. Sjekk ellers at alle opplysninger stemmer og bekreft avtalen.
- Sending av saker: Om du valgte automatikk, så vil Kredinor hente de sakene som er klare for inkassovarsel eller inkasso. Vi anbefaler alltid at man starter manuelt med at Kredinor sender inkassovarsel. Hvis du valgte manuell – velg de sakene som skal sendes og vi vil motta dem.

Vil du vite mer om en eller flere av våre integrasjoner?
Fyll inn informasjonen i feltene nedenfor (org.nr og adresse legges automatisk inn). Vi tar kontakt i løpet av kort tid for en uforpliktende samtale. Dersom henvendelsen ikke gjelder for salgsavdelingen til Kredinor vil den ikke bli besvart. Trenger du hjelp til å løse en sak anbefaler vi at du benytter deg av våre selvbetjeningsmuligheter på «Min sider» på www.kredinor.no, der kan du også chatte med oss. *Alle felter må være utfylt.