Slik fungerer integrasjonen
Visma Enterprise-integrasjonen mot Kredinor gir en sømløs og effektiv håndtering av utestående fakturaer, og automatiserer betalingsoppfølging og inkassoprosesser. Denne automatiseringen reduserer manuelt arbeid, sikrer presisjon og gir bedriften bedre kontroll over sine fordringer.

Fordeler for deg som kunde
Implementering av integrasjonen
Ta kontakt med oss i skjemaet under og oppgi nødvendig informasjon. Vi vil deretter ta kontakt med deg for å avtale nærmere.
Kredinor deltar i det tekniske møtet med Visma for å sikre at filene blir korrekt behandlet og lest inn i vårt fagsystem. Når møtet er gjennomført, vil integrasjonen være klar til å ta imot saker.

Vil du vite mer om en eller flere av våre integrasjoner?
Fyll inn informasjonen i feltene nedenfor (org.nr og adresse legges automatisk inn). Vi tar kontakt i løpet av kort tid for en uforpliktende samtale. Dersom henvendelsen ikke gjelder for salgsavdelingen til Kredinor vil den ikke bli besvart. Trenger du hjelp til å løse en sak anbefaler vi at du benytter deg av våre selvbetjeningsmuligheter på «Min sider» på www.kredinor.no, der kan du også chatte med oss. *Alle felter må være utfylt.