Vi har tilrettelagt med enkle og moderne selvbetjeningsløsninger på kredinor.no og Min side . På Min side finnes all informasjon om kravet, og en rekke selvbetjeningsløsninger. Her kan du også kontakte oss gjennom chat og e-post i en sikker kanal.
På kredinor.no kan du se status i saken din uten innlogging. Du kan også betale og få oppdatert betalingsstatus umiddelbart. Lurer du på noe før innlogging kan du spørre i vår chatrobot Nora på kredinor.no.
– Få oversikt over kravet
– Du kan betale og få oppdatert saldo, straks
– Se og bestille kopi av opprinnelig faktura
– Se alle saker – hvis du har flere saker hos Kredinor
– Be om utsettelse på betalingen
– Søke om avdragsordning, nedbetalingsavtale
– Sende inn klage hvis du er uenig i kravet
– Sende kvittering på utført betaling
– Få oversikt over alle saker – hvis du har flere hos oss
– Sende melding til oss
– Chatte med oss
– Gi skriftlig fullmakt om du ønsker at noen andre skal hjelpe deg.
Ønsker du å betale her og nå, uten innlogging? Klikk på “Betal nå” på siden. Fordelen er at saken oppdateres umiddelbart når betaling er registrert. Det vil også vises på Min side.
Ønsker du å få betalingsstatus her og nå, uten innlogging? Klikk på Se status i din sak.
Vår chatrobot og digitale assistent Nora kan svare på spørsmål hele døgnet – alle dager, se nederst til høyre. Nora kan av personvernhensyn ikke gi svar på saker med personlig informasjon eller gi konkret saksinformasjon. Du kan også benytte vår chat med kundeservice etter innlogging på Min side, mandag-fredag kl. 08-21 og lørdag kl. 10-15.
Ønsker du å ringe til oss får du telefonnummeret ved å spørre i chatfeltet til Nora, se til høyre.
Lurer du på hva som skjer etter et inkassovarsel? Du har to ukers betalingsfrist på et inkassovarsel. Se dato på brevet. Les mer om inkassoprosessen her.
Her har vi samlet de mest vanlige spørsmålene og svarene vi får fra andre. Vi har samlet de mest vanlige spørsmålene med så konkrete og enkle svar som mulig.
Ønsker du å kontakte oss kan du sende melding til oss, nedenfor.