Kundeservice på kredinor.no og Min side

Vi opplever at våre selvbetjeningsløsninger på Min side benyttes av flere og flere etter hvert som sidene blir besøkt. På Min side har vi tilrettelagt for all informasjon om saken din. Her kan du også kontakte oss gjennom chat og e-post.

På Min side kan du:

– Få oversikt over kravet
– Du kan betale og få oppdatert saldo, straks
– Se og bestille kopi av opprinnelig faktura
– Se alle saker – hvis du har flere saker hos Kredinor
– Be om utsettelse på betalingen
– Søke om avdragsordning, nedbetalingsavtale
– Sende inn klage hvis du er uenig i kravet
– Sende kvittering på utført betaling
– Få oversikt over alle saker – hvis du har flere hos oss
– Sende melding til oss
– Chatte med oss
– Gi skriftlig fullmakt om du ønsker at noen andre skal hjelpe deg.

Kundeservice uten innlogging på kredinor.no

Betal nå – saldo oppdateres straks

Ønsker du å betale her og nå, uten innlogging? Klikk på  “Betal nå” på siden.  Fordelen er at saken oppdateres umiddelbart når betaling er registrert. Det vil også vises på Min side.

Chat med Nora – hele døgnet

Vår chatrobot og digitale assistent Nora kan svare på spørsmål hele døgnet – alle dager, se nederst til høyre. Nora kan av personvernhensyn ikke gi svar på saker med personlig informasjon eller gi konkret saksinformasjon. Du kan også benytte vår chat med kundeservice etter innlogging på Min side, mandag-fredag kl. 08-21 og lørdag kl. 10-15.

Vil du ringe til oss?

Ønsker du å ringe til oss får du telefonnummeret av vår digitale assistent Nora ved å spørre henne. Et annet alternativ er å logge inn på Min side. Våre åpningstider er mandag-fredag kl. 8-21 og lørdager kl. 10-15.

Inkassoprosessen – hva skjer etter inkassovarsel?

Lurer du på hva som skjer etter et inkassovarsel?  Les om inkassoprosessen her.

Ofte stilte spørsmål og svar

Her har vi samlet de mest vanlige spørsmålene og svarene vi får fra andre. Vi har samlet de mest vanlige spørsmålene med så konkrete og enkle svar som mulig.